18 Nisan 2012 Çarşamba

ben istersem yaparım ;)




 



    

8 yorum:

tuğba dedi ki...

ayy bayıldım harika olmuş nasıl yaptın malzemeler neler detay isterimmm ^_^

Bilge ESEN dedi ki...

Çok şık duruyo ellerinize sağlık..tam moda renklerle de süper olmuş..
:) devamını bekliyoruz.. :)

hülya yavuzer dedi ki...

Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim böle yorumlar alınca devam etMemek mümkün değil ,beklemede olun :)

Tuğba hanım teşekkür ederim ,sizin yorumunuzdan sonra farkettim kiii ayrıntıya girmemişim hemen anlatim detayları:)
malzeme olarak yakalarda hep keçe kullanıyorum,keçenin ince olmasına dikkat ediyorum hem yumuşak oluyor hemde sıcaklarda tenle temasta yakmasın diye,keçe üzerineçizipordan kestim.boncuk olarakta ortaboy pul kullandım ,pulları dikerken aynı yöne doğru olması önemli,son olarakta klips ve zincir taktım kapama kısmına,ama düğmede kullanılabilirr.. buuu kadarr umarım açıklayıcı olmuştur ;))

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Merhaba. Geçmiş olsun iyi olmanıza sevindim. Kolyenizi çok beğendim. Tam yazlık olmuş. Sevgiler :)

hülya yavuzer dedi ki...

merhabaa:)teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim...

The Life is a Symphony dedi ki...

Hülyaa canım ben bayıldım bunlara bende öğrenmek istiyorumm hocammmmmm lütfennn banadaa öğretinbnnn:)

hülya yavuzer dedi ki...

canım benim tesekkr ederimm,öğretirim ne zaman istersen ,hem sen benden daha güzel yaparsın eminim yetenekli arkadaşım ;))

puantiyelifiyonk dedi ki...

süper olmuş yapılışnı merak ettim. sevgiler:)