5 Mayıs 2012 Cumartesi

Yok Ben Almiyim:)

   Şimdi trend ipek pijama_stiletto ikilisi...Rahatlık önemli dedikte bu kadar demedik:) Hem şık görünüp hemde kendini rahat hissediyor olmak çokta sık yaşadığımız bir durum değil, tamam herkes bunu istiyor da şık ,stil sahibi olmak kolay değilki...
   Geçenlerde moda haberlerine göz atarken rastladığım 'En Rahat Trend 'başlığı altında RIHANNA 'nın pijamalı fotoğrafını görünce RIHANNA bu herşey beklenir diyerek bu başlığı pekte dikkate almamıştım .Takiii dergimin (COSMOPOLITAN) bu ayki sayısı gelene kadar.Herzaman İlk olarak derginin bütün sayfalarına heycanla göz gezdirir ve sonra başa dönüp dikkatlice okumaya başlarım amaa bu sefer öyle olmadı. Çünkü yine aynı başlık  'En Rahat Trend 've bu sefer Rihanna ya Elisa Sednaouı, Salma Hayek, Ulyana Sergeenko,Anya Ziourova, Caroline Sieber ,Rachel Roy  da katılmış :)
   Hiç bana göre bir trend değil  ve zaten bize bu moda 2014 yazına anca gelir diyerek ohhh çekiyorum:)
   Dolce&Gabbana, Marc Jacobs gibi usta tasarımcıların başlattığı pijamadan uyarlanma ipek pantolon ve gömlekleri bakalım siz nasıl yorumlıcaksınız:)











7 yorum:

havziş dedi ki...

kesinlikle katılıyorum !! trendlere karşı asla önyargılı olmamaya çalışıyorum ama bu pijama takımlarına kocaman bir hayııııır!!!! diyorum

hülya yavuzer dedi ki...

koskacaman hayır hemde:)
sevgilerr:)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

bu kadarda olmaz ki

Nur K.♥ dedi ki...

Tutmaz bence bu anca Hollywood yıldızları giyer diye düşünüyorum :P

hülya yavuzer dedi ki...

bencede Nurcum ,tutmasın zaten hiçç gerekyok:)

Mademoiselle dedi ki...

bende sevmedim

<3

hülya yavuzer dedi ki...

;) sevmedik sevmicez:)